PT ON DEMAND

Personlig Træning kan være svært at gennemskue. Vi er alle forskellige – med forskellige behov – og vi tror, at man selv har en god idé om, hvad der skal til for at lykkes med sin træning. Derfor tilbyder vi nu et koncept, hvor du selv bestemmer hvad, hvor og hvornår, du har brug for Personlig Træning.

Hvad kan du bruge PT on Demand til?

1 klip varer i 30 minutter, som du selv booker ind vores system – Køber du (5 eller) 10 klip inden 30. juni 2018, er den indledende fit-test ganske gratis.

Fit-test:

Har du svært ved at holde styr på, om du ser nogen forbedringer efter din træning? Har du lyst til at presse dig selv og få en ide om, hvor du ligger henne i forhold til din træning? Få taget en fit-test! En fit-test gør det let for dig at måle dine forbedringer. Konkurrér mod dig selv eller tag testen sammen med en ven!
Lidt konkurrence blandt venner har aldrig skadet.

På 30 min. vil du blive målt og vejet, gennemgå en fysisk test og få nogle gode råd med på vejen. En fit-test tester dig i arm og ben styrke, udholdenhed og kondition. Fit-testen kommer til at presse dig, og der vil ikke være meget tid til at få vejret, før den næste øvelse i testen går i gang. En god måde at presse dig selv på og samtidig få en ide om, hvor henne i din træning du er.

Træningsprogram
Føler du, du ankommer til din træning uden en plan, og ikke helt ved hvad du skal gå i gang med? I stedet for at vandre forvirret rundt i centeret, og ikke helt have. Du vil få lavet et personligt træningsprogram efter dine ønsker, behov og mål. De første par minutter vil der blive snakket og blive dannet et overblik, over hvilket program der vil passe bedst til dig. Programmet vil blive lavet under samtalen i et program der hedder Exorlive og du vil få programmet sent via email med det samme. Alle øvelser vil derefter blive gennemgået, så der ikke er nogen tvivl om hvordan programmet skal gribes an. Hvis der ønskes 3 split eller mere udvidet træningsprogrammer, skal der bruges flere klip, da dette er mere tidskrævende.

Eget træningsprogram
Reversed banded dumbbell pulldown squat? Har du fået anskaffet dig et træningsprogram, gennem en ven eller internettet, men har ingen idé.  Du vil blive instrueret i dit eget træningsprogram. Alle øvelserne vil blive gennemgået, til du har fuldstændig styr på dem. Der vil blive lagt vægt på teknik og korrekt udførelse af dine øvelser. Undervejs vil vi samtidig se, om øvelserne passer til dig og måske skifte nogle øvelser ud, som er bedre passende. Hvis programmet indeholder mange øvelser, eller større øvelser som kræver mere tid, skal man huske at booke efter det.

Coachen
Er træningen begyndt at halte lidt. Har du ikke den rette motivation? Føler du, du ikke giver den 100% under træningen og egentlig har mere fokus, på at. Du vil blive taget igennem en træning, hvor du med garanti bliver presset til grænsen. Træningen bliver en træning som du vælger. Det kan være dit eget program du gerne vil igennem, eller en workout du har lyst til at prøve. skal selv medbringe programmet og vedhæfte dette når du reserverer din tid.

Tekniktræning
Korrekt udførelse af øvelser kan have stor betydning for de resultater du ser, og måske ikke ser, på din krop. Kan du aldrig mærke dine. Ved tekniktræning kommer vi til at dykke dybere i din træning. Vi kommer til at kigge på din form og kommer til at rette den, så den sidder lige i skabet. Det behøver ikke kun at være de store øvelser, som vi går ind og arbejder med, men det kan være alt fra squat og dødløft, til kettlebell leg og maskintræning. Teknik træning er til dig, som gerne vil udvikle din træning og få en mere effektiv træning.

Klippene er gyldige i 12 måneder og kan
overdrages, hvis du ikke selv får dem brugt.

Hvor er du?

Hvis du ikke ved i hviken form, du er i, kan vi ikke måle om du opnår resultater. Derfor er det enormt vigtigt, at du bliver testet, så vi har et pejlemærke om, hvor du er.

Her er hvad vi måler dig på:

Intro
• Kropsmåling (Muskelmasse, osv.)
• Livsmål (Talje, bryst, ben, arme?)
• Hurtig gennemgang af hvad der skal ske

Test
• Push ups: Lav så mange du kan.
• Konditest på cardio udstyr: Forbrænd så mange kcal du kan  på 3 min.
• Core Test: Udfør planken så lang tid du kan.
• Jump Squats/Jump Lunges: Lav så mange jump squats du kan  på 1 min.

Afrunding
• Resultater.
• Hvordan kan du forbedre dig, fokuspunkter.